Croatia Summer2015

0:11


Dnes ležím v horečkách doma a ležím snad pod tunou peřin. Je mi taková zima, že tak moc vzpomínám na léto s nadějí, že mě to zahřeje! :-D Ale k věci....
Měla jsem od VÁS nádherné zprávy na emailu. Chytlo mě to za srdíčko a jeden z proseb byl, abych napsala něco o letních prázdninách 2015. Tak tady to máte... 





Letošní léto jsem měla nádherné. 
Hlavně jsem ho prožívala s přáteli, které si opravdu vážím.
Vybrala jsem si jen jednu část z prázdnin a to dovolenou v Chorvatsku.Jela jsem s přítelem a s kamarády K. a M. 


Cesta autem.. Bylo to opravdu vtipné cestování. Hlavně, když nás po pár kilometrech stopl nějaký podivín.. mysleli jsme si, že se mu něco stalo a tak jsme zastavili a stáhla jsem jako spolujezdec okýnko. Ten muž mluvil anglicko -(nejspíš arabsky) a  začal do nás "valit" ať si od něj koupíme prsten, aby měl na benzín. Já samozřejmě rozuměla prd :-D a tak jsem se pro ten prsten pomaličku natahovala a chtěla jsme mu říct "thank you" - myslela jsem si, že nám to dává jako dárek :-D ( jaká naivita, že?) Kamarád M. do mě zezadu kopal do sedačky a zároveň do přítele, ať jedeme... tak jsme mu zamávali  a řekli, že nemáme u sebe hotovost a jeli jsme. Nojo, prej to tak dělají, že stopnou a můžou mezitím vykrást auto (kamarád to studuje. Proto byl tak nervozní a chtěl ať co nejrychleji vypadnem). Teď se tomu smějeme... :-) 



Obdivuji svého přítele, že to dokázal odřídit SÁM!!!- a to jsme jeli až na jih. Do města Gradac  :-) 




Celý ten týden uběhl velmi rychle. No bodejť by ne, když jsme se nestihli ani opálit. Pořád se něco podnikalo, když jsme měli auto. A co jsme celý ten týden dělali? Jeli na výlet k ústí řeky Neretvy, nedaleko do měst jako například do Tučep, taky byli na výletě s lodí na Hvar a Pelješac ( tam jsme mimochodem viděli žraloka... a to si nedělám srandu!!! )... dál..jezdili na vodních skútrech, chodili do místních barů....A hlavně hráli o večerech aktivity!! :-D Skvělá společenská hra!!




Dost slov :) Shrnu to tak, že to bylo nádherné... sice jsme si fyzicky neodpočinuli, ale psychicky 100% ano!! Město Gradac můžu jen doporučit :) a přidávám pár fotek z dovolené a hlavně z výletu s lodí... 







Fotografie:

 (Ps. omlouvám se za kvalitu fotek, fotila jsem telefonem :) )












 Z ústí řeky Neretvy: 




























 Tučepi (ááá .. ještě dlouhé vlasy! :( :D  ) :







Výlet lodí:























































A co vy?
 Kde jste byli na dovolence?
 Byli jste někdy v Gradaci?
 Vaše zážitky?:) Ráda si je počtu!!




Ps..Už pro vás mám nachystané nové články ohledně podzimu, plánování a čekejte spoustu novinek na blogu!!




 Vaše Elen....


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Nádherné fotografie!! Měla jsi náááádhernou dovolenku!! Škoda, že já jsme letos nebyla nikde :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi měla úžasnou dovolenku!!!
    My byli v Řecku a ani v nejmenším nemáme tak dokonalé fotky jak tyy!!!! :D
    Hlavně ta s přítelem, kde za vámi jsou racci!!! DOKONALOST!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, hned bych někam vyrazila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Věř, že bych taky někam moc ráda vyrazila!

      Vymazat
  4. Téda, takový krásný fotky a to jsi fotila mobilem :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe