Second Gallery - In Detail

12:50

Zdravím vás!!! :)  Slíbila jsem, že podrobněji rozeberu fotografie z mé II.vernisáže .
Děkuji i za emaily, které mě probraly a zároveň povzbudily, že se těšíte na podrobnosti fotek  a taky mě vaše zprávy vrátily k "životu" psaní ZDE.

Hned do úvodní fotografie jsem si prostě musela dát tuhle TOP fotku ( která je pro mě velkou srdcovkou a natolik ji miluji, že kdybych měla dát na vernisáž jen jednu z fotografií, tak by byla právě tady tato).

Chcete vědět víc?.....



O téhle vernisáži si můžete přečíst více info ZDE
Co, kdy, kde, jak se dozvíte právě tam. 
Dnes vám prozradím, proč jsem fotila právě tohle a co by to mělo znázorňovat... 

Hned úvodem bych chtěla říct, že fotografie nejsou nějak extra kvalitní, fotila jsem VŠE ještě foťáčkem, který neměl ani sekvenční snímání... a ANO, fotografie na kterých uvidíte je i má modelka Maruška, která musela vyhazovat prášek do vzduchu- nesmírně obdivuji a zároveň ji zbožňuji za její trpělivost a vůbec za to, že je :) !!


Vzpomínám si, jak mě lidé na vernisáži oslovovali, že by chtěli vysvětlit smysl fotografií. V minulém článku si můžete všimnout, že fotografie byly NĚJAKÝM způsobem uspořádány. Nebylo to jen tak ledabyle... 

A dnes vám ten smysl u pár fotografií alespoň z části prozradím.. 

Ptáte se mě, proč jsou fotografie tak ...smutné? Tajemné? Doufám, že vám to tak přišlo!  Byl to účel... v té době, jsem trpěla úzkostí a depresemi... cítila jsem se sama a..... no nebudu vám vyprávět, jak se člověk cítí, když má takovéhle stavy :) .

Fotografie vlastně hovoří o mně. V každé fotografii je odraz mého já, jak jsem to prožívala, jak jsem to vnímala... 

Nebudu to už nijak moc "obkecávat" nebo bych se do toho ještě zamotala a bylo by to velmi složité... tak tady vám dávám možnost se nahlédnout do mého "já"....

Bude to vysvětleno u některých fotografií jako "název fotografie" . Omlouvám se, ale některé je těžké opravdu "nazvat" ,když nejsou poskládané v TÉ souvislost v jaké byly uspořádány na vernisáži.. Tak u každé popisek nebude... :) 

Fotografie: 



BEZCENNOST


SNAHA ZMIZET,


...BÝT SAMA


VĚZENÍ


ÚZKOST


ZTRÁTA V ČERNOTĚ
(Ano, byla to vernisáž ČNB.Jen jediná fotografie byla barevná... nemohla jsem ji prostě dát do černobíla...) 


TOPENÍ SE V MYŠLENÁCH


STRACH- VIDĚNÍ SE V ZRCADLE







ČEKÁNÍ

NA BOLEST


STÍN DUŠE


ZTRÁTA VĚDOMÍ


SVĚTLO NA KONCI TUNELU


...















Jaké pocity ve vás vyvolávají fotografie? 
Zaujaly vás nějakým způsobem?




Ps... Jestli se chystáte mít vlastní výstavu... fotografií, soch, maleb... čehokoli, pošlete mi pozvánku! Jestli se mi to bude hodit, věřte, že se ráda přijedu podívat!!


                                                          



                                                        Vaše Elen....

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Jsem nadšená!!!! Jsi zpěěět!! To je skvělý! <3
    Moc ti Děkuji Elen, že jsi mi odpověděla na emaily. A taky za tento úžasný příspěvek!!! Ty fotky jsou neskutečný! Nádherný! Ani nevím, která je TOP pro mě!!! Ale fotografie´= fotka na konci tunelu a úzkost (tvá top) se už mihotají na mé ploše počítače!
    Už se těším na další příspěvek!
    A.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooc děkuju :) !! A to mě těší, že se ti fotografie líbí až tak, že sis je nastavila na plochu pc!!

      Vymazat
  2. Vau! Nádherna! Nemám slov!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotografie! Musím se přiznat, že fotografování mě poslední dobou velmi zajímá a baví. A tvé fotky jsou velmi inspirující. :-) ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, miluji černobílé fotky mají takové vlastní kouzlo!
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe