SecondGallery

5:08









Tak jak to všechno začalo? 

Už na naší 1. Vernisáži jsme si řekly s T.D., že si uděláme další... ale ještě jsme téhda nevěděly, kdy, kde a jaké téma. 


Čas běžel a my se dohodly, že uděláme téma fotek- černobílé fotografie. Tak já osobně od začátku září začala fotit na školní akci tzv. "plenér" ( na Ploštině) . Fotografie se mi strašně líbily, byly podařené, opět děkuji Marušce, která byla po focení celá od drcené křídy. Ale výsledek? Pro mě spokojenost! (viz. v dalším příspěvku).


Ani jsme se s T.D. nenadály a byl nám nabídnut sponzoring firmy OVB. Z toho jsme byly nadšené!


...


Jednou v noci, jsem se probudila a hned jsem musela psát T.D. ,  že jsem dostala úžasný nápad! Proč udělat zase obyčejnou výstavu fotografií v rámech a né v originálních rámech? Tzv. "3D" ?  



Tak jsme si nad tím po čase sedly a dělaly různé návrhy, jak to sestavit. Pár dní před galerkou, i v den galerky jsem toho strašně litovala! Víte, jaká to byla makačka?! Několik desítek hodin sedění nad černým papírem, rýsováním, střiháním a hlavně lepením??.. No bylo to zlo! 







Nejen, že jsme měly problémy s vyvolanými fotografiemi ( díky jedné společnosti, ...nebudu to psát nebo nemá cenu se nad tím zase rozčilovat...), ale také v den galerky jsme absolutně nestíhaly!! Foto rámy jsme měly do oběda nachystané a po obědě, že to půjdeme lepit do místnosti Galerie v gymnáziu, kde se konala výstava.



 Neuvěříte, ale lepili (díky ještě pár pomocníkům, bez nich bychom to fakt nestihly..) jsme to do 18:20!!! A vernisáž měla začínat v 18:30. Úžasné co? Problém byl v tom, že ty rámy na stěnách nechtěly držet! Dlouho se v místnosti nemalovalo, takže stěny byly mastné a padalo to... 



Nakonec to dopadlo tak,  že jsme některé fotografie "jen tak" přilepili na stěny. A deset minut před "otvíračkou" jsme se s T.D. letěly obléknout a nějak nachystat. Jediné, co jsem já stihla bylo přejet vlasy kartáčem, udělat si rychlý drdol, dát si rtěnku a běžet zase na z5... bylo to velmi hektické. :-D 



Teď se tom už smějeme, ale v tu chvíli se nám chtělo brečet. Když jsme tam doběhly, bylo tam už plno lidí... víno "teklo proudem" a občerstvení mizelo. U proslovu jsem si osobně dělala srandu, že jestli některé fotografie odpadnou,  si je můžou odnést domů...



Vernisáž dopadla nakonec výborně, lidí bylo mnoho, kteří se vyptávali na různé fotografie a dostávala se nám chvála.  






Jak to tedy v galerii vypadalo?.... (omlouvám se za kvalitu, focené mobilem)








Každá část měla mít vlastní  souvislost....












Jsem strašně šťastná za to, že jsme opravdu mohly využít vlastní fantazii k lepení fotek na stěnu...







Tak snad Vás to nějak oslovilo!!! :) 
V dalším příspěvku rozeberu různé fotografie, popíši zážitky, okomentuji modelky a místa focení (:

A ještě děkuji za nás obě společnosti OVB!!!!

Děkuji, Vaše E.V.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Helé, nenapínej! Těším se!!! Jinak jsem tohle ještě nikterak neviděla! Skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju moc :) mám pokračování v dalším článku! :)

      Vymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe