Photo shoot for Plove- swimsuit

10:45





















Vy ještě neznáte značku PLOVE?! ...




Tak mám tady další příspěvek o tom, jak jsem dělala "figurínu".
Hihi.





Jestli neznáte značku luxusních plavek PLOVE! Tak je to chyba!






Pavlína Miklasová - je zakladatelka značky, návrhářka a taky slečna, která si plavky šije sama. 
Je moc moc moc šikovná :) .
Znám se s ní od dětství ( když jsme byly malé, naše rodiny se navštěvovaly a hrávali jsme si všichni spolu). A jsem opravdu pyšná na to, že má známá dokázala něco TAK! velkého!!!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Byly jsme tyhle plavky fotit před týdnem, kdy byla opravduuu zima. Fotilo se venku a hodně jsme se nasmály, jelikož jsem se převlékala za dekou, na veřejnosti při 3 stupních u rozbouraného baráku, kde to vypadalo jako feťácké doupě a trápilo nás taky počasí, jelikož chvíli pršelo, chvíli svítilo slunce, chvíli obojí......... Ok,bylo to opravdu vtipné = taková groteska. Věřte mi.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PLOVE - plavky, hrají všemi barvami. A tím je právě tato značka tak výjimečná.. A taky tím, že snad v ČR nic podobného nenajdete. 
Můžete se přesvědčit sami - STOJÍ za shlédnutí stránky... facebook.com/www.plove.cz

A jestli se vám tahle značka zalíbí, můžete sledovat zde na istagramu : instagram.com/plove______


Věřte, že když dáte do vyhledávače starého dobrého strýčka Googla ,,Značka Plove" , vyskočí vám tam spoustu zajímavých článků a fotek... 
A není se ani divit ;) ! 







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A co říkáte na plavky, ve kterých jsem vyfocená já? 
(úpravu fotografií neberte prosím v potaz ... nechtěla jsme to dávat do černobílé a i když růžovou moc nemusím, přišlo mi to na fotografiích zajímavé!) 












--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Tak co, znali jste PLOVE a návrhářku Pavlínku Miklasovou?
Co na celkovou "kolekci" plavek říkáte?
Líbí se vám?
Mně moc 

Ps. Když budete hledat, najdete i víc, než plavky ;) !!


Vaše Elen....


You Might Also Like

4 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe