Pregnant photography

9:52

Mé první těhu focení...




Všechny vás srdečně zdravím! :) 

Zveřejním pár fotografií mého 1. těhu focení...
Jsem z něj nadšená! 


Znáte ten pocit, když nevíte co bude a jak bude? Tak takový pocit byl právě před tímhle focením... Nechtěla jsem rodinné fotografie pokazit své kamarádce. Ale byla z nich nadšená a já s ní, že se jí líbily!! 

V jeden den jsme šli fotit někam ven a byla to sranda. Zasmáli jsme se, ale hlavně mrzly! 

Další den jsme měli domluvené focení v interiéru. Po dlouhé době jsem vytáhla fotoplátno! Má fantazie v momentě ožila, nejistota zmizela a už stačilo jen blikat... Tak co říkáte na fotografie?



































































A dočkali se 
Narodil se jim nádherný chlapeček!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A víte co se událo úžasného? Narodila se mi sestřenka Terezka ♡ 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


V budoucnu se můžete těšit na fotky miminek :) 



Mějte se krásně! 




Vaše Elen....

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe