FirstGallery

9:33








Jak jsem k ní došla? 
Začalo to tak, že v naší škole jsem se zúčastnila pár soutěží ve foto a od prváku jsem chodila do výtvarné výchovy. Učitel výtvarné výchovy jednou za mnou došel a zeptal se, jestli bych nechtěla udělat vernisáž na malém náměstí v podnikatelském centru (plus ještě 3 holky). Řekla jsem si, proč ne a zeptala se, na jaké téma by to mělo být. Téma jsme dostaly volné. S holkami ze školy jsem se znala, tak jsme řešily, co každá bude mít, abychom to neměly na jedno brdo.



 N. F. měla fotografie rostlin, stromů a obloh. T. D. fotí budovy (s Terezkou D. jsme teď měly společnou výstavu černobílých fotografií. Více info v pozdějším příspěvku.) a T. M. měla nafocené lidi - taky nejraději fotím lidi, tak jsem se chtěla odlišit a udělat to na styl překrývání, pocitů.. no prostě se s fotografiemi nějak vyhrát.



Každá z nás měla mít 4 obrazy a vyvolané fotografie ve formátu A3. Jenomže to dopadlo tak..V den vyvolávání fotek jsem se dozvěděla, že v jednom obrazu budou dvě A4. Umíte si to představit mít flešku s nachystanými 4 fotografiemi k odevzdání a máte jich mít 8?! :D



Díky Bohu, že jsem v ten den měla u sebe i svůj nothebook a začala jsem makat. Použila jsem nějak nesmyslně i starší fotografie, ale účel to splnilo. Hlavně, že jsem to stihla ! :D



Nejvíce, se kterou jsem se vyhrála a byla to má srdcovka, je tady tahle...(máte i gif, jak to "vznikalo")


Marie Zvonková







Ale největší hlavu mi dělala druhá fotografie s Maruškou...měla jsem snad 15 různých variant, ale nakonec jsem je rozhodla pro tu, co vidíte :) (tři návrhy- tudíž neupravené výsledně) 


Marie Zvonková









Další 2 fotografie,které jsem měla nachystané do rámů - 


Pavel Dorňák


Karolína Fojtíková





Vtipné jsou vzpomínky, jak vznikaly fotografie Karolínky F. (modelce na fotografiích). Skončily jsme po škole a obě jsme strašně pospíchaly. Já to už měla předem promyšlené. Celkové focení nám trvalo cca 5 minut. Přísahám,že nelžu. 








A co s těmi zbývajícími 4 fotkami? Nakonec po několika hodinách ve škole se mi podařilo nějak vytvořit ten zbytek- Tady jsou..


Mirka Húšťová

Nikol Mňačková

Karolína Fojtíková

Marie Zvonková








Nejsou nějak extra promyšlené, jak sami můžete vidět. Je to dělané na poslední chvíli, což mě osobně hodně mrzí. Mirku a Nikol jsem fotila v létě 2013 . Původní fotografie- 










Jak dopadla Vernisáž? Povím Vám, skvěle, úžasně!!! Nevěřila bych, že z výstavy dojedu domů po jedné ráno a v hodně "veselém" stavu. Fotografii mám staženou z mého instagramu (jiná není k dispozici)..
Tak takhle vypadaly moje obrazy (:









Momentálně máme všechny 4 holky fotografie u nás ve městě v knihovně (každá dva rámy- 4 fotografie). Sice mi tam jednu fotografii kdosi připevnil obráceně, ale tak to je detail... 










Tak snad jste si dobře početli a nějak Vás to zaujalo natolik, že se budete těšit na mé další "díla". Přeju hezký zbytek dne :) 
Vaše E.V.


You Might Also Like

6 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe