Fairy tale in Brno

4:08


     Jedno pohádkové odpoledne ...




  Opět po roce se vám hlásím...
Ale věřte, že tahle dlouhá pomlka byla pro mě hodně důležitá a nastanou velké změny. Dostala jsem se na VŠ ( teď jdu do 3. semestru), mám byt v Brně a konečně mám čas dělat to, co mám ráda. A to je právě objevování nových míst a cestování.  Sice to s výškou nebude a ani nebylo jednoduché, ale chci toho stihnout a vidět co nejvíc.


Některé staré články jsem promazala ( asi 60%). Můj blog už se nebude vracet k architektuře, designu.. ale zůstane u fotek. U fotek z cestování, nových objevených míst ( hlavně v Brně - můžou sem spadat i kavárny a různé akce).

Takže můj blog bude jiný, než jste zvyklí a hlavně odlišný od ostatních. 
Možná vás články zaujmou natolik, že se na některé místa budete chtít vydat sami... 


A co je to za článek dnes? 
Dnes vám chci ukázat jedno pohádkové místo v Brně. Blíží se podzim, takže je ideální čas vám představit toto ( pro mnohé) neznámé místečko, které je perfektní na romantickou procházku. 



OBORA HOLEDNÁ 

Přímo u Obory Holedné je zastávka Stará dálnice, takže kdo by neměl možnost jet autem - nebo by se mu nechtělo jet na kole, tak se vám to může hodit!
Adresa: Žebětínská, 623 00 Brno-Žebětín


A ano, můžete se tam potkat s volně pobíhajícími muflony a daňky. Nemusíte se bát, jsou na lidi zvyklí ♥.

Hlavně si sebou neberte žádná sluchátka, nechte kolem sebe zpívat ptáčky, užívejte si šumění stromů a protékání vody...
A co si sebou vzít? Pár mrkviček, suché chleby ( pro "prasátka") a úsměv na tváři.







  




  


 

























Mnoho jsem upřímně nefotila. Užívala jsem si tu atmosféru... atmosféru pohádky. Možná trocha (nekvalitních ) fotek z mobilu vám bude stačit, ale kdyby ne...
tak jsem pro vás udělala krátké video.





Tak tohle je pro dnešek vše..
Jestli se vám článek líbil , budu ráda za odezvu- komentář, cokoliv.

Můžete se dál těšit na fotografie a tipy co prožít za 24 H ve Vídni, procestování Chorvatska, místa v Brně a mnohé další... 
 Taky mi napište, jestli by vás tyhle články zajímaly :)!!


S láskou, 
vaše Elen.








You Might Also Like

1 komentářů

  1. You made some decent points there. I did a search on the subject matter and found most guys will approve with your blog.
    When I saw this page was like wow. Thanks for putting your effort in publishing this article.
    RCG Online Store

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe